Regulamin
Regulamin sklepu internetowego jest ZIELONE CZYSTE SP Z O.O. z siedzibą w Warszawie
§1
INFORMACJE OGÓLNE
- Właścicielem sklepu internetowego (dalej Sklep), oferującego sprzedaż towarów na stronie internetowej zielone-czyste.pl jest ZIELONE CZYSTE SP Z O.O. z siedzibą w Warszawie, ul. Marywilska 16/403, 03-228 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000761212, NIP: PL242878080, REGON: 381998109 (dalej Sprzedawca).
- Korzystanie ze Sklepu należącego do Sprzedawcy oznacza akceptację niniejszego regulaminu i oznacza, że wszystkie dostawy i świadczenia, które oferuje Klientom, są realizowane wyłącznie na podstawie aktualnej wersji niniejszego Regulaminu obowiązującej w momencie złożenia zamówienia. Akceptacja regulaminu jest niezbędna do złożenia zamówienia.
- Sklep realizuje wyłącznie zamówienia, dla których wskazanym przez Klienta miejscem dostawy jest terytorium Polski.
§ 2
CENY I PRODUKTY
- Wszystkie ceny widniejące w Sklepie, jak również opisy i zdjęcia produktów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Umowa zyskuje charakter wiążący dopiero z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
- Ceny podane w serwisie są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen, towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania i odwoływania cen promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania do nich zmian.
- Sklep oferuje do sprzedaży akcesoria łazienkowe, w szczególności środki do higieny rąk, jak również dozowniki do tych środków.
§3
ZAMAWIANIE TOWARÓW
- Wszelkie treści zawarte w domenie zielone-czyste.pl, jak i na wszelkich podstronach należy traktować jedynie jako zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, a nie jako wiążącą ofertę. Dotyczy to wszystkich bez wyjątku oferowanych na stronie produktów.
- Zamówienia na towary oferowane w Sklepie przyjmowane są poprzez formularz znajdujący się na stronie internetowej Sklepu.
- Zamówienia internetowe można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 14:00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane będą w ciągu najbliższych 3 (trzech) dni roboczych.
- Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat i mieć pełną zdolność do czynności prawnych. To samo wymaganie dotyczy reprezentantów i pełnomocników osób prawnych. Osoba, która składa zamówienie w imieniu Klienta będącego osobą prawną lub inną formą lub jednostką organizacyjną poprzez samo wypełnienie Formularza oświadcza, że jest upoważniona do reprezentowania tego Klienta.
- Każdy Klient może złożyć zamówienie w Sklepie poprzez dokonanie rejestracji w Sklepie bądź bez rejestracji poprzez samo wypełnienie formularza zamówienia. Sprzedawca niniejszym Regulaminem informuje każdego Klienta, że zamówienie wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
- W trakcie składania zamówienia, Klient dokonuje jego ostatecznej akceptacji poprzez naciśnięcie przycisku „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” Brak zaznaczenia przez Klienta przycisku „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” uniemożliwia zakończeniu procesu składanego przez niego zamówienia.
- Bez względu na formę składania zamówienia warunkiem koniecznym złożenia zamówienia jest akceptacja warunków niniejszego Regulaminu, jak również zaznaczenia przycisku „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
- Po złożeniu zamówienia przez Internet Klient otrzymuje na podane konto e-mail, automatycznie generowane przez Sklep potwierdzenie, ze szczegółami złożonego przez niego zamówienia wraz ze wskazaniem kosztów przesyłki.
- Po złożeniu zamówienia Klient jest zobowiązany do dokonania płatności za pomocą jednego z oferowanych przez Sklep systemów płatności, tj. poprzez dokonanie płatności przelewem internetowym, kartą kredytową lub debetową albo za pobraniem przy odbiorze, wg własnego wyboru. Wybór sposobu dokonania płatności należy do Klienta.
- W przypadku braku zamówionego towaru na stanie Sklepu Klient zostanie za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie poinformowany o terminie realizacji zamówienia. Sprzedawca jest uprawniony do odmowy potwierdzenia zamówienia, jeśli stan magazynowy towaru uległ wyczerpaniu i nie można określić terminu jego realizacji.
- Koszty dostawy oraz przesyłki są naliczane oddzielnie i są podawane kwotowo w momencie składania zamówienia.
- Towar jest wysyłany z chwilą dokonania płatności na rzecz Sklepu. Za chwilę dokonania płatności przyjmuje się chwilę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Sklepu.
- Sprzedawca jest uprawniony do przyjęcia oferty Klienta w ciągu 3 dni roboczych, przesyłając drogą mailową potwierdzenie zamówienia. Brak potwierdzenia zamówienia w tym terminie powoduje, że umowa nie zostaje zawarta.
- Zamówienia mogą być weryfikowane telefonicznie lub mailowo. W przypadku niemożności przeprowadzenia weryfikacji Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku gdy podane przez Kupującego dane w formularzu zakupu są niepełne, błędne lub wzbudzają wątpliwości co do ich prawdziwości.
- Zamówienie zawiera dane Klienta podane przez niego w Formularzu rejestracji lub Formularzu zakupów bez rejestracji. W przypadku późniejszej zmiany którychkolwiek z tych danych, Klient ma obowiązek niezwłocznie zaktualizować je, korzystając ze stosownego formularza dostępnego na stronie Sklepu. Zabrania się podawania danych niepełnych, nieaktualnych, bądź nieprawdziwych.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość czasowego zablokowania serwisu bądź dostępu do wybranych usług świadczonych w ramach Sklepu.
- Do każdego zamówienia jest dołączana faktura VAT lub paragon fiskalny.
- Od chwili złożenia zamówienia do chwili wysyłki towaru, Klient ma prawo anulowania zamówienia lub zmiany danych koniecznych do wystawienia faktury. Anulowanie lub zmiany zamówienia należy zgłosić e-mailowo na adres poczty elektronicznej.
- Od chwili wysłania towaru Klient nie może anulować i zmienić zamówienia.
§ 4
DOSTAWA TOWARU
- Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dostawa winna nastąpić w ciągu kolejnych 2 (dwóch) dni roboczych od chwili zaksięgowania się środków na rachunku bankowych Sklepu.
- W szczególnych przypadkach termin dostawy może ulec wydłużeniu.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy z przyczyn nie leżących po stronie Sklepu.
- Koszt dostarczenia przesyłki zostaje podany w momencie składania zamówienia lub w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.
- W trakcie odbioru przesyłki Klient ma obowiązek w obecności kuriera sprawdzić stan techniczny przesyłki. Należy zwrócić uwagę na wszelkie uszkodzenia opakowania, a w szczególności taśm zabezpieczających. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, Klient zobowiązany jest zgłosić ten fakt kurierowi, sporządzić protokół szkody z udziałem kuriera i skontaktować się ze Sprzedawcą. Prawidłowe sporządzenie raportu przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.
- Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki, w takim przypadku należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę e-mailowo lub telefonicznie.
- Jeśli uszkodzenia produktu były niewidoczne przy odbiorze przesyłki, należy je zgłosić niezwłocznie po odkryciu tego faktu Przewoźnikowi oraz Sprzedawcy na adres e-mailowy info@zielone-czyste.pl.
§5
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY, REKLAMACJE I ZWROTY
- Klient indywidualny (konsument) ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży na zasadach opisanych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), zwanej w dalszej części niniejszego Regulaminu „Ustawą o prawach konsumenta”. Za klienta indywidualnego (konsumenta) uważa się osobę fizyczną dokonującą zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową. Klientom nie będącym konsumentami w rozumieniu tej definicji w trybie opisanym w niniejszym punkcie prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
- Konsument może w terminie 14 (czternastu) dni od umowy odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, chyba że zwrotu towarów dokonuje w kwocie wyższej niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę (tj. w wysokości 17 zł).
- Bieg terminu do odstąpienia przez konsumenta od umowy rozpoczyna się od dnia otrzymania towaru przez Konsumenta.
- Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Nadto Sprzedawca informuje, że w załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu znajdują się wszelkie informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy.
- Sprzedawca informuje, że dla zachowania terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wystarczy wysłanie tegoż oświadczenia przed jego upływem.
- Sprzedawca nie zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu kwoty zamówienia przelewem na rachunek bankowy podany przez Konsumenta.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument jest zobowiązany zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać rzecz osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że Sprzedawca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia do umowy, sposobie i terminie wykonania odstąpienia, jak również o wzorze odstąpienia od umowy.
- Zgodnie z treścią art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, Sprzedawca informuje, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Reklamacja produktu może nastąpić z następujących powodów:
- wady towaru
- wady powstałej w wyniku dostawy (warunkiem koniecznym przyjęcia tego typu reklamacji jest spisanie wraz z kurierem protokołu reklamacyjnego).
- Reklamowany towar należy odesłać na adres Sprzedawcy do korespondencji tj. ZIELONE CZYSTE ul. Marywilska 22 brama 4, 03-228 Warszawa.
- Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru ponosi Klient, z zastrzeżeniem § 5 ust.15 zdanie drugie Regulaminu.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji naprawiony lub nowy towar zostanie wysłany do Klienta na koszt Sprzedawcy. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca zwróci także Klientowi koszty, jakie poniósł wobec konieczności zareklamowania towaru. Celem zwrotu kosztów przez Sprzedawcę Klient przedstawi Sprzedawcy dokument, który w sposób nie budzący żadnych wątpliwości, będzie wskazywał na wysokość kosztów poniesionych przez Klienta związanych z koniecznością zareklamowania zamówionego przez niego towaru.
- Zwrot kosztów na rzecz Klienta, o których mowa w § 5 ust. 15 zdanie drugie Regulaminu, nastąpi w terminie 7 dni, licząc od dnia otrzymania dokumentu od Klienta, o którym mowa w § 5 ust. 17 zdanie 3 Regulaminu. Reklamacje winny być rozpoznane w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę.
§ 6
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego w zakresie podanym w formularzu zamówienia, przez Administratora danych tj. Sprzedawcę w celu realizacji umowy związanej z Zamówieniem. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) Zamawiającemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania lub aktualizowania. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 23 ust.1 pkt. 3 ustawy o ochronie danych osobowych.
- Dane osobowe Zamawiającego, za dobrowolną zgodą wyrażoną podczas rejestracji w serwisie, są przetwarzane w celu wystawienia faktury lub paragonu. Dane z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej nie będą udostępniane innym podmiotom. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Klient Sklepu ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, aktualizowania, a także prawo do żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 23 ust.1 pkt. 1 ustawy o ochronie danych osobowych.
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym ze Spółką w celu zrealizowania dostawy towaru lub w innym celu w związku z koniecznością prawidłowego wykonania umowy pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
- Szczegółowe uregulowania, informacja i pouczenia związane z ochroną danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
- Dane Klienta oraz treść ich wypowiedzi mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
- Prywatność, ochrona przed dostępem osób nieupoważnionych oraz inne możliwości zagubienia lub zniszczenia poufnych informacji są chronione poprzez zabezpieczenia techniczne i organizacyjne.
- Akceptacja regulaminu stanowi wyrażenie przez Klienta zgody na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie opisanym w niniejszym regulaminie.
- Za bezpieczeństwo transakcji internetowych odpowiedzialna jest firma Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna ul. Św. Marcin 73/6 61-808 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357, właściciel serwisu Tpay.com.
- Wprowadzone numery kart kredytowych oraz inne podawane dane podczas dokonywania transakcji przy użyciu serwisu Tpay.com są chronione przez właściciela serwisu poprzez wysoki poziom zabezpieczeń płatności.
§ 7
ZMIANA REGULAMINU
- Sprzedawca może zmienić Regulamin.
- W przypadku zmiany Regulaminu lub jego poszczególnych postanowień informacja o tym zostanie zamieszczona w aktualnie obowiązującej wersji Regulaminu z podaniem daty, od kiedy obowiązuje aktualna wersja Regulaminu.
- Zakupy, w których wziął udział Klient a zostały rozpoczęte przed wejściem w życie zmian Regulaminu, prowadzone są na zasadach dotychczasowych.
- Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne lub będzie nieskuteczne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 30 grudnia 2015 r.
§ 8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA
Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas pod adresem spółki o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Załącznik nr 2 do Regulaminu
............................................................
Miejscowość, data
………………………………………
………………………………………
………………………………………
………………………………………
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
………………………………………
Numer zamówienia
ZIELONE CZYSTE
ul.Marywilska 22 brama 4
03-228 Warszawa
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Ja/My* ............................................................................. niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym* odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Data odbioru/dostawy* rzeczy ......................................................................
..........................................................
Podpis konsumenta(-ów)
* Niepotrzebne skreślić.